Tema koja je na prvi pogled nepoznata, ali izaziva interesovanje, i zato da bi je približila učenicama, predstavim im virtuelnu drugaricu koju cemo zajedno da vodimo kroz razne situacije vezane za oblike nasilničkog ponašanja. Počinjemo tako što nakon predstavljanja devojke daju ime toj novoj drugarici i polako ih uvodim u temu pitanjem o oblicima nasilničkog ponašanja, prvo od bulinga, kao oblika vršnjačkog nasilja, i kako se zaštititi od njega, kome se obratiti , preko stokinga i cyber stokinga koji je najčesce prepoznat oblik, i nažalost veoma rasprostranjen medju srednjoskolcima,i na kraju mobing, za koji su najviše čuli, ali ponekad im je teško da ga pravilno definišu i prepoznaju. Devojke se tada već opuste i krenu da navode neka svoja iskustva vezana za neki oblik nasilničkog ponašanja, ako su imale takva iskustva, ili neko njima blizak.
Najčesća pitanja koja mi postavljaju su : Da li samo nepoznata osoba može biti progonitelj? Da mobing ostavlja posledice samo na direktno izloženu osobu ili i na njenu porodicu? Da li trebam biti agresivna ako primetim da postajem žrtva progonitelja?